Fire jobber, filmer, steder, tv-program, websider og ting

Jeg har blitt utfordret av http://frokenkfryd.blogg.no/http://mamma-mona.blogspot.com/ og http://ailiveronica.blogg.no/ og tenkte at jeg kunne lure dette med som et slags “etterskjelv” fra spørsmålsrunden. So here it goes.

Fire jobber jeg har hatt:

1. Butikkmedarbeider/assisterende butikksjef på Only
2. Barnepasser på Spenst
3. Servitør på Rica Hotels
4. Barsjef på Gatebil Aftertrack


My signature pose. Liksom.

Fire filmer jeg kan se om igjen:

1. Skjønnheten og udyret
2. Istid
3. Kongerike for en lama
4. Gudfaren-triologien

Fire steder jeg har bodd:

1. Bærum
2. Evje
3. Narvik
4. Jessheim

Fire tv-program/ show jeg liker (jeg har ikke tid til å følge med på TV-serier og det er alltid Roar som velger hva vi skal se på, men kan skrive de som jeg glimter bort på og de jeg gjerne skulle sett på om Roar ikke hadde bestemt):

1. Big bang theory
2. How I met your mother
3. Jordmødrene (NRK nett-TV kommer godt med)
4. Nytt på nytt

Fire steder jeg har vært:

1. London, England
2. New York, USA
3. York, England
4. Torrevieja, Spania


Torrevieja 2010

Fire websider jeg besøker hver dag:

1. Dn.no
2. Hotmail
3. Blogger
4. Finn.no

Fire steder jeg ville vært nå:

1. Narvik
2. Syden
3. New York
4. England (York, Manchester eller London – Ja, takk)

Fire ting jeg fikk til jul:

1. Hjemmestrikkede ullsokker (den beste sorten) 
2. Gavekort til Elkjøp
3. Penger
4. Kamera

Fire ting jeg så på barnetv som liten:

1. Brannmann Sam
2. Muldvarpen
3. To gode naboer
4. Sesam stasjon

 

Jeg har alltid vært så imot kjedebrev og liknende, så velger å ikke utfordre noen videre. Om flere har utfordret meg si ifra så jeg får skrevet dere på øverst. Beklager om jeg ikke har fått det med meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg