Salg på Fretex og nytt bord

Om dagen er det salg på Fretex, og siden Oliver har begynt å bruke de små bordene vi har i stuen som gåstoler, bestemte vi oss for å dra og se om vi fant et litt mer massivt bord som jeg kunne pusse opp. Vi hadde flaks og vi fant et som var i så god stand at jeg strengt talt ikke trenger å gjøre noe med det.

Jeg fikk også rasket med meg en sjarmerende krakk i nesten samme stil som bordet og noen lampeskjermer. Det hele endte på 400 kroner, noe jeg synes var en super pris for det hele.


Bordet, krakken og mine to trøtte typer på parkeringsplassen ♥

Nå sitter jeg imidlertid med et dilemma. Jeg vet ikke om jeg skal male bordet eller ikke. Vi har furugulv, så er redd det skal bli litt mye og at det går ett i ett. Men det er også dumt å bruke masse tid og penger på å fikse et bord som allerede er helt ok.

Hva synes dere? Beholde bordet som det er, eller lakke det i en annen farge?

12 kommentarer
    1. Sort lakk er alltid lekkert, helblank! Hva med signalrødt?
      Forresten har jeg et sånt furu-møbel-prosjekt på gang selv (en plass) – jeg tenkte å dekke hele greiene med seriettdecoupage i et vell av farger & mønster – men har altså ikke kommet så langt (enda).
      Ha en fin kveld 🙂

    2. Tror jeg hadde gått for et hvitt bord jeg,for og lage en brytning i alt =)!..
      Må jo si det var jo kjempe smart og gå på fretex og finne bord, tenker aldri så langt jeg :S

    3. Kjempesøt krakk du fikk med deg!! Jeg ville kanskje ha malt bordet hvitt. Men skjønner godt om du ikke gidder 😉 Det er jo fint som det er også!
      Jeg har heller aldri flaks når jeg er innom fretex. Mulig jeg må ta en ny tur igjen snart, når jeg ser hva du har fått med deg!

    4. Helga Sofie: Åh, kanskje jeg skal prøve på noe kreativt jeg og. Det er så mye hvitt og sort at jeg vil enten ha noe farge eller kanskje grått, det er det jo ikke så mange som maler ting i.

    5. Mona: Ja, jeg har faktisk lett etter en sånn, så måtte bare ta med denne. Den kostet egenltig 250 kr, men siden det var salg fikk jeg prutet den ned til 100 kroner, så det er jeg strålende fornøyd med 🙂 ja, du får gjøre det nå som de er ekstra prutevillige 🙂

    6. Kjempeflott fun!!! Jeg syntes du skal beholde bordet som det er, hvertfall hvis Oliver kan finne på å bite i bordkanten og sånt… for da blir det jo masse bitemerker som da eventuelt blir i den fargen bordet er i nå. hvis du skjønner hva jeg mener… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg