Ikke løft barnet uten å støtte hodet – men sleng det gjerne etter armen bak ryggen din

Jeg vet jeg har skrevet hele tre innlegg i dag, men MÅ bare skrive om denne saken her:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10037604 

Jeg kjenner jeg blir helt kvalm og lei meg. Tenk å slenge en baby rundt som hun gjør. Kaste den etter de små babyfingrene sine bak sin egen rygg på den måten. Stakkars forsvarsløse babyen.

Det er godt vi har lover mot slikt i Norge. (Om noen skulle tvile er det fengselsstraff for å gjøre det samme i Norge).

 

9 kommentarer
    1. Det er helt jævelig. Jeg klarte ikke se hele videoen i sta. Jeg bli kvalm, sint og lei meg av å se dette. Stakkars små barn, de har jo ikke engang utviklet ordentlig bein i kroppen enda. mye er bare brusk, og det er kjempe lett å få armer og ben ut av ledd ved å bli slengt rundt sånn! 🙁
      Noen skulle tatt å slengt denne dama rundt på samme måte! 🙁

    2. Herregud!! Jeg blir helt sjokkert jeg over att noen i det hele tatt kan tenke tanken på å gjøre noe sånt! Er det virkelig mulig!! Skulle ikke tro att det var en virkelig baby, hun der skulle jo ikke hatt lov til å gjøre noe sånnt engang! Hvis man ser lenger ned på siden ser du en normal form for baby yoga, som innebærer forsiktige og sikkre bevegelser! Ikke kaste barna rundt som en ball! Tenk om hun mister den ungen mens hun holder på med det der a?!

    3. Huff, jeg velger å ikke se videoen, tror ikke jeg klarer det. Får vondt langt inni hjertet av bare tanken på at noen kan gjøre noe sånt! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg