Ok, dere må jo tro jeg har blitt smittet av strikkedilla

Men nå har jeg gjort det igjen. Jeg må slutte å kjøpe interiørmagasiner, for jeg blir så inspirert. Jeg fant denne lampen i Interiørmagasinet:


Orginalen kr 2550,-

Men som vanlig har jeg ikke penger til å bruke så mye på en lampe, så jeg strikket en selv:

Det tok lang tid siden jeg ikke strikker så fort i fare for å strikke feil, men jeg er ganske fornøyd med resultatet.

 

(Grunnen til at det er en logo nederst på det ene bildet er fordi jeg selger den på eplabutikken min “På nytt” http://epla.no/shops/panytt/. Jeg har jo alt en strikkelampe til meg selv).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg