Mine nye skatter

Jeg hadde lenge lett etter små terteformer eller små paiformer da søsteren min bare “sånne har vi jo på jobb!”. Hehe.

De er akkurat sånn som jeg har lett etter. Med mulighet for å ta løs bunnen og så tåler de oppvaskmaskin.

Formene er fra Åhléns og kostet bare 35 kroner per stykk. Så da kjøpte jeg 6 stykker selv, og fikk 4 stykker av mamma (takk mamma).

Det tok ikke lange tiden før de ble tatt i bruk og mini-brownies stod i ovnen.

Jeg tror Oliver blir glad for å få en egen liten mini-pai når jeg lager det til middag neste gang.

4 kommentarer
    1. Ååh de var søte da, også så genialt at man kan ta av bunnen. Da blir det litt lettere å ta ut enten paien eller browniesene 🙂
      De så forresten vanvittig gode ut… NAM!

    2. hei! her var det veldig mye bra tips å ta med seg! jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den skjeen som man kan ha grøt i? sånn vil vi ha og. hehe =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg