Kan barn spise Findus fiskegrateng?

Jeg tenkte å lage fiskegrateng til sen middag i dag, men er litt usikker på om Oliver kan spise det også. Det er findus fiskegrateng og slik ser næringsinnholdet ut:

Saltinnholdet er 1%.

Næringsinnholdet og ingrediensene til Småfolk sin fiskegrateng er slik:

Saltinnholdet er altså 1/5 av findus sin fiskegrateng.

Men jeg ser for meg at hvis jeg tar 50% potet, 25% gulrot og 25% fiskegrateng i Olivers posjon, så burde det gå bra med tanke på saltinnhold.

 

Jeg lurer imidlertid på om det holder for at han skal kunne spise voksen-fiskegrateng? Han er snart 10 måneder, men han har enda ikke fått voksen-mat som jeg ikke har laget fra bunnen av.

5 kommentarer
    1. Lag fiskegratengen fra bunnen selv neste gang, så er du sikker;) Det er lett og tar ikke såååå lang tid:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg