Blogger du ikke om mote? Nei, da fortjener du ikke noe award!

Linnéa på Blog Awards:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10029761

Er jeg den eneste som synes det er trist at de kaller det “Blog Awards” når de kun har med mote- og kjendisbloggere? Det finnes en million ting å blogge om. Det er mange nyttige blogger som gir råd og tips om økonomi, interiør, barn og så videre. Jeg prøvde å nominere en blogg som ikke handlet om hva som er “hot or not” i motebildet, men noe sier meg at den ikke hadde en sjanse mot fotballfruer og fotballveteran-døtre som skriver om hva de går i hver dag.

No offence – jeg liker motebloggere, men det finnes så mye annet nyttig i bloggverden også. Som ikke var bedt på denne bloggfesten. Hvorfor heter det ikke “Fashion Blog Awards”?

For la oss kalle en spade for en spade…

8 kommentarer
    1. Fotballfrue var ikke nominert da, festlig nok. Men helt enig. Det er foto, mote, kjendis, årets blogger og årets nykommer. Litt tynt i rekkene kanskje? Og hvem var resten av folka?

    2. Jeg er helt enig med deg, men det var jo VGs minmote som arrangerte disse greiene. Så om det er nok interesse for det burde jo de som ønsker det selv arrangere Mat BA, Foreldre BA, Økonomi BA osv. . Men det spørs jo hvor mye pressedekning det får? Det er jo først i år Norge har begynt med Awards. På tide mener noen.

    3. Sireh: Det er sant. Det finnes jo forsåvidt en mammablog award, men de kaller det i hvert fall MAMMAblog award. Jeg synes det manglet noe som fortalte at blogger med litt annet innhold enn mote var invitert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg