Prinseull lekedress på salg

Jeg har lenge lett etter prinseull-dressen på salg fordi Oliver fikk en slik i julegave og jeg synes den er kjempetøff. Nå har de den på salg til kun 199 kroner på Løvebarna.no (førpris kr 329, men jeg har sett denne oppe i 379 kroner på andre butikker). I tilfelle noen flere vil benytte seg av tilbudet finner du den her: http://www.loevebarna.no/index.php?nr=90&case=4&id=609&idkategori=337&attributt=23852&produkt=326 

Og slik ser den ut:

Vet dere om andre steder de har denne på salg? Jeg hadde lyst til å kjøpe en slik til neste vinter allerede, hehe (det gjelder å slå til på ullsalget, sånn at neste vinters ull blir billigere, am I right?).

4 kommentarer
    1. frokenkfryd: Nei, de hadde i str 120 som jeg tenkte å kjøpe, men dagen etter var den borte. Jeg lurer på om jeg rakk å kjøpe den siste størrelse 90, for neste gang jeg så på den var det ikke flere i 90 igjen heller.

    2. Takk for tipset om siden! Her fant jeg sengeklosser som jeg har letet etter en stund, men som har vært utsolgt overalt 🙂 Og billig! (139 kr) 🙂 Har slike fra før, men må ha et sett til med to barn som er forkjølet samtidig.. Er liksom ikke så stilig med en haug av bøker for å bygge opp sengen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg