Grusomme meg – grusomt skummel?

Oliver skjønner så mye om dagen. Han er med og legger bamsen sin i sengen og så synger vi litt for den og Oliver klapper takten. Han skjønner når mamma sier “nei” og selv om det er litt surking når han ikke får lov, så trekker han seg unna.

På fredag så vi filmen Grusomme meg og Oliver satt klistret til skjermen. Jeg tenkte det skulle være en grei første film han skjønner noe av siden det står “Tillatt for alle” bak, men når Gru tok opp frysestrålen og frøs de i køen på kaffebaren begynte Oliver å gråte. Staakar søte babyen min skjønte at det var en slemming på TV. Så da fikk han sitte i sofaen med de voksne resten av filmen. Som forøvrig var en storsuksess for hele familien.

Har du sett Grusomme meg?

5 kommentarer
    1. Hahaha,aldri sett den,men Oliver er jo litt av en smarting om han skjønte det da :D!.. Godt mamma lot han sitte med seg resten av filmen da :). Lillebolle koste seg vell da :D!

    2. mammawesterheim: ja det var stor stas å sitte med mamma og pappa 🙂 jeg tror den skumle musikken gjorde mye på de scenene han synes var skumle. Selv om det ikke er moro at babyen sin blir redd var det artig å se at han skjønte litt 🙂

    3. Næmmin, så herlig 🙂 Her er vi også i en nei-du-får-ikke-lov etterfulgt av en liten furteleppe-fase. Det er nå jeg og Olav diskuterer hva som faktisk er lov og ikke lov. (sånn som, skal det være lov å taste på fjernkontrollen?)
      L-boi har ikke vist noen interesse for tv, men så kan det kanskje ha noe med at jeg ikke har vist han noe av interesse på tv’en….

    4. Ingvild: Samme her. Her er det glassene til mamma og pappa som er spennende og vi prøver å lære han at de er “off limit”. Jeg har satt på barnetv noen ganger på dagen, men det er bare Timmy tid som er interessant, så vi har sluttet med det. Men film var tydelig morsomt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg