Mistet jobben min under mammapermisjonen…

Ja, nå ligger oppsigelsen min på jobben og bare venter på underskriften min. Klesbutikken jeg jobber på skal avvikles, og siden butikken ikke lenger er en del av Oslo-distriktet får jeg ikke en ny butikk i Oslo. Så da står jeg igjen uten stort annet valg enn å finne meg en ny jobb. Heldigvis er distriktsjefene for både Oslo (min gamle distriktsjef) og det nye distriktet (nåværende) kjempehyggelige og har gitt meg råd om hvordan jeg skal gå fram for å søke jobb internt i selskapet der jeg kan bruke bachelorgraden min i markedsføring.

Jeg må innrømme at det var veldig greit å ha den tryggheten med en jobb å komme tilbake til etter permisjonen, og akkurat nå føler jeg meg litt utrygg og usikker på fremtiden. Vi har jo tross alt et lite barn å forsørge, og Roar tjener ikke nok til å betale hele husleien og i tillegg betale mat og bleier og alt som kommer med.

Ikke er det stor mulighet for at vi får barnehageplass før august heller, så vi må finne en dagmamma om jeg skal ut i jobb utover å jobbe på lørdager/søndager.

Jeg liker ikke denne uvissheten…


Bilde fra gamlejobben og morsdagskampanjen jeg fikk lage

Jeg strikker forøvrig puffer for harde livet, så om du vil ha en kjempesøt puff og samtidig hjelpe meg kan du kjøpe den her. Det kommer også to til, en i lysegrønn og en i lyserosa.

4 kommentarer
    1. Nei så trist!.. Skjønner godt den usikkerheten du føler. Aldri gøy planene enn har blir forandret på sånn. Håper det klaffer med både ny jobb og barnehageplass eventuelt dagmamma =)

    2. Maren: Assisterende daglig leder på en bensinstasjon, så han tjener egentlig ganske godt, men på grunn av noen tabber da han var yngre, går mesteparten av inntekten hans til inkassosaker og tabbe-regninger.

    3. Så kjedelig da, og utrolig leit at du musta jobben, en jeg er helt sikker på at du får jobb! Du som er så flink og står i!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg