Søt snacks på budsjett

Hvis man vil unne seg noe, men fortsatt vil spare penger har jeg et tips: First Price cookies og melk.

Dette holder for fire kvelder (for meg, andre klarer kanskje å tyne det lenger). Til sammen koster kjekspakken og melken 24 kroner. Det blir 6 kroner kvelden. Hvis man bare unner seg det annen hver kveld blir det 3 kroner dagen for litt hverdagskos.

Har dere noen gode sparetips til meg når det gjelder hverdagskos? (og nei – å ikke kjøpe søtsaker er ikke hverdagskos, hehe)

11 kommentarer
    1. Jeg spiser mariekjeks med melk og lit sukker 🙂
      Billig det og 🙂 Og SUPER NAM.. (Synes jeg da)

    2. Te med mariekjeks til! Mariekjeks er superbillig 🙂 Ellers har first price flere billige kjekser,
      vi kjøper ofte first price når vi skal kjøpe kjeks 🙂

    3. Wenche Helene Johansen: Åh, det ga meg ideen til mariekjeks og kakao. Det er også billig og god snacks (jeg har litt sjokoladedilla, så blir ofte nor sjokoladesmak når jeg skal unne meg noe).

    4. Kine: First price er genialt. Og ikke nok med at mariekjeks er billig allerede, men first price har vel enda billigere mariekjeks også om jeg ikke tar feil. Jeg bruker ikke være så fan av te, men jeg fikk plutselig lyst til å prøve det med mariekjeks.:)

    5. Så smart 🙂 Kjeks med sjokolade og melk er veldig godt. 🙂
      Jeg er svak for te og sjokolade. Billig kos..tja.. Te og mørk kokesjokolade fra coop/euroshopper (ca 10-12 kr) Kan deles på 4 kvelder. Billig, godt og (litt) sunt siden den er mørk. 🙂
      Forresten så savner jeg de matvare-innleggene dine. 🙂 Litt artig å se hva andre som prøver å spare litt putter i handlevognen. 🙂

    6. det kan ofte være greit å kjøpe litt mel,sukker,kakao osv.. så googler du bare kake elr kjeks elr et elr annet uten det du IKKE har (egg f.eks siden det er litt dyrt, elr kjøpe first price da) eksempel: “sjokoladekake uten egg” så er det kjapt å bare slenge noe sammen… også fryse resten… når du har lyst på noe tar du bare opp å putte i micro/ovnen…. sånt som skjer her om jeg har lyst på noe søtt og ikke orker å dra i butikken:P

    7. firstprice kjeksen smaker jo like godt som den andre kjeksen, så er jo egentlig ikke noe vits å bruke mer penger på de dyrere. hihi
      god morning foresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg