Ny vårlue

Oliver fikk bursdagspenger av steoldemor og -oldefar slik at mamma kunne kjøpe noe, hun som vet hva han trenger. For noen av pengene kjøpte vi en bok. Han er jo så glad i å bla i alt om dagen. Den bestilte vi på nettet og blogger om den når den kommer. Oliver trengte også en litt tynnere vårlue, men jeg synes det var litt trist, for den nyeste luen hans har solskjerm på, som er så praktisk nå som det er så mye sol. “Oddsen for å finne en tynn vårlue som ser kul ut og samtidig har en liten solskjerm på er vel minimal” tenkte jeg og gikk innom H&M for å kjøpe en enkel lue jeg hadde sett på nettet. Vel inne i butikken tok jeg en liten omvei gjennom salgsstativet og der – litt gjemt bak noen andre luer – så jeg den. En lue med solskjerm. En tynn lue med solskjerm! For bare 30 kroner! I Olivers størrelse!


Meget praktisk, faktisk!

(Man må da få bli litt begeistret for slike funn?)

3 kommentarer
    1. Sofie: Ja, absolutt 🙂 i hvert fall om man kommer like etter de har lagt ut “nye” varer der. Sånn om det er siste genser av en levering av gensere og de bare henger den der fordi den ikke passer inn på butikkveggene (visual merchandising lenge leve, hehe).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg