Kjempestor krok til vognen for å ha veske/poser på

Jeg har lenge hatt krokene fra norske Tinkafu som ser slik ut:

Men i dag røyk skulderreimen på vesken min, og disse krokene passer ikke til de korte reimene på vesken. “Yey, unnskyldning til å kjøpte ny veske” tenkte jeg (neida). På vei hjem fra jobben i dag fant jeg imidlertid denne kroken:

En enorm barnevognskrok. Haha. Den er så latterlig kul. For ikke å snakke om praktisk. Se hva jeg kunne gjøre når jeg skulle bære vesken og matvarene inn i dag:

SMART SMART SMART!

Kroken kjøpte jeg på Riktige Leker for 129 kroner (betydelig billigere enn en ny veske med andre ord). De har den også i nettbutikken sin her.



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg