Oliver har fått egne glass i plast

Siden Oliver har vært så ivrig på å drikke av glass sånn som voksne om dagen har jeg vært på utkikk etter plastglass. Vi har allerede noen fra Clas Ohlson, men der kan man ikke se drikken gjennom, så jeg var på utkikk etter noe annet. Jeg vil kunne se drikken gjennom fordi hvis jeg skal gi han drikke må jeg vite “hvor” i glasset vannet er. Om det gir noen mening? Jeg vil på en måte se når vannet nærmer seg munnen hans slik at jeg ikke heller for mye eller for lite.

Etter mye leting og frustrasjon over prisnivået på plastglass fant jeg noen på Søstrene Grenes. De billigste glassene jeg har sett som likner var på Jernia for 25 kroner pr stk. På Søstrene Grenes fikk jeg imidlertid 6 glass for bare 13 kroner.

…og som om det ikke er nok kan de vaskes i oppvaskmaskinen, fryses og tåler mikrobølgeovn.

Så nå gjenstår det bare å lære Oliver å ikke gjøre slik:


Eplejuice i vognen. Jippi…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg