En tidlig ettårdagsgave

Jeg så den herligste dramatiseringen av Daniel til Mona som leste boken “Banana” av Ed Vere, og bestemte meg fort for at den skulle være en del av vår ettårsgave til Oliver. Boken fant jeg billigst på Ebay for rundt 50 kroner inkludert frakt. (Tips: Om du skal kjøpe en bok i “papp” til barn heter dette “kartonert” på norsk og “Board book” på engelsk).

Jeg klarte ikke å vente med å gi han den når den kom, så han fikk lese den med en gang og den falt i smak. Han satt seg ned og leste og leste… Og leste… Og leste…



2 kommentarer
    1. Så morsomt at dere også har kjøpt boka! Jeg har flere andre venner som også ville kjøpe boka etter å ha sett videoen, hehe 🙂 Håper den blir like populær hos Oliver som den er hos Daniel da!
      Kjempefint bilde av gutta fra reportasjen forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg