Barnebestikk på nett

Oliver er så glad i mamma og pappas bestikk om dagen, så vi har funnet fram de to bestikksettene han fikk i dåpsgave. Jeg prøvde å finne flere bestikk for barn på nett, men det er enten alt for dyrt eller så må man til butikken for å kjøpe de (biltema.no hadde et fint sett, men de har jo ikke nettbutikk). Så jeg tenkte å tipse om et bestikksett jeg fant på Clas Ohlson som de også har i nettbutikken sin.

 

 

Bestikket koster 59 kroner og finnes her.

Jeg har ikke kjøpt det enda, men vurderer å kjøpe det som vår ettårsdagsgave til Oliver.

 

Edit: Barnetoppen.no har også et sett med 8 deler for 79 kroner. Det er i plast, men billigere enn mange andre alternativer jeg har sett på nett. Uten BPA og resirkulert av melkeflasker.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg