Jeg tror Oliver er forelsket

På onsdag hadde vi barneselskap og Oliver var fra seg av begeistring når Anine kom. Jeg tror ikke han har sett henne siden han var 8 måneder. Han stod i gangen og beundret og pillet på henne med en gang de kom inn og kom ikke en gang når jeg ropte på han, så jeg måtte gå ut og hente han slik at gjestene fikk komme inn.


“Se mamma. En jente på min størrelse”

Deretter viste han henne den nye leken han fikk i bursdagsgave på mandag.

Anine er vanligvis den som er frempå siden hun er eldst av barna i gjengen som møtes, men jeg tror hun ble litt overrasket av at Oliver var så pågående, for hun var litt kostbar. Kanskje ikke så rart, for Oliver skulle klype og kose og lugge og ved et punkt var han faktisk på vei inn under skjørtet hennes, hehe.

Jeg trodde ikke han skulle være interessert i Anine, siden han ikke var sånn overdrevent opptatt av Andreas som vi var på besøk hos for en måneds tid siden, men det har kanskje noe med at hun er eldre og kan gå. Veldig morsomt å se på for både meg og Roar i hvert fall, som ikke har sett han så interessert i andre barn før. 

Senere kom det en liten jente på 8 måneder som Oliver bare skremte. Han gikk bort til henne og var så gira etter gaver, muffins og fest at han brukte utestemme for å hilse og fortelle – noe som ikke er så populært blant 8-9 måneder gamle jenter som er litt usikker på det nye stedet de er på besøk hos. Man så også hvorfor helsesøster ble så overrasket når hun fikk vite at Oliver gikk rundt langs møblene når han var 8 måneder, for Cornelia ålte seg framover, som 8 måneder gamle babyer gjerne gjør.



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg