Gårsdagens loppisfunn

I går var vi på loppemarked med 43 kroner i mynter – som på en søndag ettermiddag er som en tusenlapp i loppemarkedvaluta. Dette var det vi fikk med oss, med ti kroner til overs:


Treeske 50 øre


Norgesglass 1 kr og 5 kr (det for 5 ble kjøpt tidligere på dagen)


Lampe 10 kr

Roar kjøpte seg også fire sesonger av Friends. 

 

I tillegg fikk vi lov til å legge denne ovnbeskyttelsen i posen til Roars kompis under posesalget:

Og Oliver fikk også denne i gave:

Så som alltid er jeg veldig fornøyd, selv om det var ganske utplukket. Jeg fikk egentlig også en krakk gratis, men orker ikke prioritere penger på å pusse den opp så vi lot den stå. 

8 kommentarer
    1. Så mye fint dere fikk for bare 34 kr Julie 🙂 Elsker loppis, noen ganger finner man jo sikkelige kupp 🙂

    2. Silje og baby Robin: Ja. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok meg krakken likevel nå da, for fant ut at jeg hadde igjen maling og skinn til å trekke den om siden sist jeg pusset opp et møbel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg