Lurer du på hva du skal bruke Libero-poengene på?

Veldig mange mødre er medlem i Liberoklubben. Om man svarer på spørsmålene man får i mailen fra Libero kan man sanke poeng. Det jeg bestilte sist var denne:

I denne får jeg akkurat plass til to-tre bleier, et lite håndkle og de småpakkene med våtservietter:

Så når jeg bytter veske tar jeg bare ut denne og legger den i vesken jeg skal ha med. Smart ikke sant?

 




Jeg kan også anbefale aktivitetselgen, Mortimer Moose, i poengshoppen:

Hvis du ikke har tålmodighet til å samle opp alle poengene for å få Mortimer finnes han også på nettbutikken til Lamaze: http://www.lamazetoys.co.uk/lamaze-p–g-mortimer-the-moose-toy-120-p.asp 



Har du bestilt fra Liberos poengshop? Hva bestilte du?


7 kommentarer
    1. Den elgen fikk Ana i jula 🙂
      Men siden jeg tok ut de 900 poengene har jeg så si ikke fått noe mer mail fra de og sammle fler poeng :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg