Tips: behagelig matrosdress til baby (gutt)




Jeg ble så varm i hjertet mitt når jeg fant igjen den samme dressen som Oliver hadde da han var noen måneder gammel på Lindex i dag at jeg kjøpte den først og ringte Roar etterpå. Hehe. Tilgivelse er enklere å få enn tillatelse er det ikke det man sier?

Nå har jo Oliver bunad til 17. mai, men tenkte jeg kunne tipse om den i tilfelle det er noen som ikke har funnet antrekk til minsten enda. Eller bare ha en kjempefin sommerdrakt i mykt stretchmateriale (høres ut som jeg er kjøpt og betalt av Lindex, men det er jeg da altså ikke, hehe).

 

Lagt til senere: Jeg har også fått inn noen nydelige matrosdresser i Epla-butikken min her.

 

5 kommentarer
    1. Er litt usikker om den er fra lindex den vi har, for den fikk lille av sin mormor.Ikke brukt den enda.Ja matros klær er jo så søtt på de da,Robin hadde en fin slik matros body med armer i str 56 før.:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg