En mamma på byen

Jeg er ikke av de unge mødrene som er ofte på byen, men i går dro jeg mamma-rumpa min på både vorce og byen. Det ble imidlertid ingen vill kveld for meg alkoholmessig, for jeg hadde bare med tre øl som vi hadde i kjøleskapet og drakk ikke noe mer når vi kom ut. Noe som egenltig var fordelaktig for både lommeboken og formen i dag tidlig. Men moro hadde vi det fordet.

Ikke noe galt med de kreative danseskillsene i hvert fall.

Jeg vurderte å legge ut et bilde av bodybuilder-sjåføren vår for kvelden, men jeg glemmer alltid å spørre om tillatelse (som forøvrig er grunnen til at jeg sjeldent legger ut bilde av andre på bloggen i det hele tatt, for jeg tør ikke uten ordentlig godkjennelse).

Jentene sa vel motvillig ja etter litt vin, men jeg tar sjansen på å legge ut bilde av selskapet mitt i går uansett:

Jeg følte meg litt som Courtney Cox i Cougar town med vesken min, som for kvelden het “Betsy” (litt intern spøk for de som følger med på Cougar Town der).

På tross av godt mot på vei til byen ble jeg fort sliten og de skyhøye helene ble byttet ut med bare føtter mot asfalt fra en tidlig nattbuss og hjem.

 

5 kommentarer

Siste innlegg