Pene brudesko som IKKE henger igjen på 90-tallet

Jeg har jo vært nervøs for brudeskoene mine, ettersom jeg er kresen når det kommer til sko og det er så utrolig mange stygge sko i brudesalongene.

 

Sko | Brudesko - Ivory: AsisSko | Brudesko - Cellini: 436002 WhiteSko | Brudesko - Ivory: AnneliseSko | Brudesko - Ivory: Asta

 

“Heksesko” som jeg kalte de da jeg var yngre. Nittitallet ringte og ville ha brudeskoene sine tilbake.

Men det er jo bare tull at det ikke finnes pene brudesko. – Ikke er de så alt for dyre heller. Det er bare jeg som ikke har lett på de riktige stedene. Nettbutikker som er rene skobutikker har nemlig ofte en egen “brudesko”-avdeling der de har oppdatert vareutvalget siden 1992.

Her er noen av mine favoritter i tre forskjellige kategorier: Ballerinasko, Klassiske og Sandaler/åpne

Ballerina

Sko | Brudesko - Menbur: 3401 Off White Sko | Brudesko - Menbur: 03891 Off WhiteSko | Brudesko - Menbur: AliciaSko | Brudesko - Perfect: Elizabeth

Klassiske

Sko | Brudesko - Penelope: CoplaSko | Brudesko - Vagabond: MadeiraSko | Brudesko - Wildflower: CameliaSko | Brudesko - Menbur: Flandes

 

Åpne/sandaler

Sko | Brudesko - Perfect: KirstenSko | Brudesko - Menbur: 4207Sko | Brudesko - Menbur: 4205Sko | Brudesko - Menbur: 04198 Ivory

 

Og til slutt et par som er kule, men litt utenom det vanlige:

Sko | Brudesko - Wildflower: Cascada

 

Og et du bør spare til første natt som rette ektefolk?

Sko | Brudesko - Minna Parikka: Dahlia

 

Hvilet par er din favoritt?

P.s. Alle skoene er fra Brandos.no, men det er (uheldigvis?) ikke et sponset innlegg.

5 kommentarer
    1. Helt enig at nittitallet kan få tilbake skoene sine :p ! Jeg likte alle de åpne/sandalene, og ballerina skoene helt til høyre 🙂 Lykke til med valg av sko, og alt av forberedelser 😀 Skulle ønske jeg hadde fått ring på fingern jeg og 😉

    2. jeg synes de du hadde lagt ut fra ‘idag’ ikke er pyntet nok jeg.. De er jo kjedelige og vanlige.. som blir brukt i andre sammenheng enn eget brylupp.
      Men når det er sagt, så HATER jeg spisse sko da,- så de aåpne fra ‘idag’ hadde passet.
      Men så skal jeg vel ikke gifte meg med det første da..

    3. Oj, så bra innlegg! Syntes selv det er vanskelig med brudesko, men nå har jeg jo to år på å finne et par. 🙂 Tror forresten ikke jeg behøver å lete lenger, nr.4 av de åpne/sandaler er min favoritt! Dritlekre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg