Olivers actionbilde fra Libero-shooten

Her er bildet vi fikk fra shooten med Libero. For å se når du kan ta bilde med Libero se http://facebook.com/libero.no og velg Libero Action Fotokonkurranse. Man trenger ikke være med i konkurransen for å få gratis bilde.



Kult bilde? Har dere noen kule libero-bilder å vise meg? 🙂



Edit: Bildet kom med i konkurransen når jeg prøvde å laste det ned, så om dere synes bildet var artig kan dere stemme på det her (herlig hyklersk når jeg mener Lano-ungen er noe tull, isn’t it? Hehe).

5 kommentarer
    1. sv: Jeg syns heller ikke man bør risikere noe unødvendig. Hadde ikke klart å ta det med ro hvis Emma lå alene utenfor. Har sett mange som gjør det på Kaffebrenneriet midt i byen ved jobben min (St.Hanshaugen), noe jeg ALDRI ville gjort.
      Kjempefint bilde!! Må prøve å få tatt et sånt av Emma også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg