Pene uroer til barnerommet

Da jeg gikk gravid tenkte jeg som så mange andre gravide at Olivers leker skulle være vakre treleker som passet inn i interiøret. Det er lettere sagt enn gjort. Litt fordi lekene med farger gjerne er hakket mer populære hos de små. Noe jeg like vel kunne tenkt meg at jeg kjøpte til Oliver var en helt enkel og pen uro. Siden jeg fikk en uro fra Tiny Love i barselgave slo jeg tanken fra meg, men disse er fine alternativer:


Fra Etsy, ca 800 kroner (link)

 

Fra Lekmer.no, 150 kr (link)


Fra Etsy.com, ca 290 kr (link)



Også Etsy, ca 330 kr (link)

 

Hvis disse blir litt for enkle synes jeg også denne var kjempesøt, og med litt mer farger:


Fra Etsy.com, ca 680 kr (link)


Hvilken uro var din favoritt?



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg