“Est ut” etter jeg sluttet å amme: Mitt første plagg i str L

Etter jeg sluttet å fullamme har jeg “est ut” som jeg bruker å si. Jeg har egentlig bare gått opp 5-6 kg, men når det er 10% av kroppsvekten før vektøkningen, føler man seg ikke så fresh.

Nå er overskriften litt misvisende, for jeg har ikke blitt en str L. Jeg er fortsatt en S, kanskje en S/M. Men jeg har fått litt skrekken etter jeg måtte kjøpe en bukse i to (!) størrelser større en jeg bruker. Herregud. Jeg har gått fra en 27 til 29. Jeg synes ikke det er ille å være en str 29, men to buksestørrelser. Wow. Jeg må ha levd godt på den ammeforbrenningen. Jeg var jo nede i før-graviditetsvekten bare et par måneder etter fødselen. Så denne shortsen kjøpte jeg i størrelse Large.

Den var alt for stor. Heldigvis var det en sløyfe jeg kunne snurpe sammen bak i ryggen. Håper ikke det ser for dumt ut.

Er det flere enn meg som gikk opp etter dere sluttet å amme?



 Added: Buksedressen/shortsen er forresten fra Nelly.com (direktelink).

21 kommentarer

Siste innlegg