Fingermaling til frokost

Oliver elsker (som de fleste andre barn?) å male og grise. Fingermalingen som jeg kjøpte for å ha en trygg maling å bruke til hånd- og fotavtrykk er blitt flittig brukt nå som han er gammel nok til å skjønne konseptet.

Nå har jeg bestilt hans første tusjer, så jeg er spent om han klarer å la være å spise på de. Han har ikke vært interessert i å spise på fingermalingen.

Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe disse:

…men jeg er redd jeg gjør Oliver en bjørnetjeneste ved å lære han å tegne med disse istedenfor vanlige fargestifter?

Alt utstyret har jeg funnet hos Lekmer.no.

3 kommentarer
    1. Fingermaling er et must syns jeg, de andre tingene kommer mer av seg selv. Maya bruker mine tusjer og mine blyanter når hun tegner, og det går helt fint 🙂 Bare jeg passer på at hun ikke spiser på dem, og det gjør hun ikke nå lenger av seg selv 🙂
      Kunstverkene til de små er jo så hærlige å ta vare på ! 🙂

    2. Jeg bruker tusjer fra ClaesOhlson, og er kjempefornøyd med de! De skal være mulig å vaske av, men jeg må si jeg ikke har tenkt noe videre over det.. Men det kommer jo litt overalt når han holder på, så det stemmer nok at de er det.. og ikke er de dyre heller!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg