Litt mer pyntede brudesko som ikke henger igjen på 90-tallet

Jeg fikk kommentar om at de skoene jeg skrev om sist var litt enkle. Sånne sko som man liksom kan bruke på sommerfester og ikke nødvendigvis i sitt eget bryllup. Så nå har jeg lett fram noen litt penere sko, og jeg har også funnet mitt drømmepar (!).

Først noen som passer et sommerbryllup:

Sko Cellini 433106 White Sko Menbur Con/WhiteSko Wildflower Celeste

 

Kanskje noen i litt annen farge? Rødt som matcher brudebuketten eller “something blue”?

Sko Menbur Zapato Peep Toe Flor OttomanSko Menbur ChardinSko Menbur Clapp/Blue

 

Disse to parene sier jo bryllup og passer for de som ikke vil ha sløyfer og tyll:

Sko Menbur Zapato Novía PedreríaSko Menbur Vanesa/White

 

Så vil jeg bare tipse om disse som er på salg for 300 kr:

Sko Menbur Bailarina Con Rizado Y Lazo En Pala

Og til slutt… Drømmeskoene:

Sko - Menbur: Adela | Utsiden av skoen
Sko - Menbur: Adela | Nærbilde av skoen


Jeg var regelrett klar til å trykke “KJØP” før jeg så at de bare hadde igjen i str 37, og jeg er bare en 36… Why oh why?

 

Trykk på bildene for å komme til skoene. Både Brandos og Heppo har fri frakt og retur, så om man vil prøve de til kjolen taper man ikke noe på det.

 

Hvilke likte dere best? Var disse pyntede nok til bruden? 🙂

 



7 kommentarer
    1. Så mye fint! KJEMPEFINE drømmesko! Jeg syntes det er litt tøft med fargede sko, men det kommer jo helt ann på kjolen og resten av temaet i bryllupet 🙂

    2. Jeg ville kjøpt drømmeskoene i str 37 og prøvd dem med en god såle! Det har hjulpet meg mange ganger og høyhælte sko blir så mye mer behagelige med en riktig såle som gir oppbygging til fotsålen eller bare litt mykere underlag. De fleste såler kan klippes til så de ikke synes under den åpne tåen 🙂
      Passer de ikke likevel, så kan du jo returnere dem…

    3. du kan legge i en halvsåle av silikon som gjør dkoen en stls mindre! funker hver gang, pluss gjør skoen mer behagelig og bedre blodsirkulasjon

    4. OI! Her var det jo masse lekkre sko!! At jeg ikke så disse før jeg gikk i bryllup selv.
      Sv: Skal legge ut bilde av bruden,men desverre tok jeg ingen bilder, jeg bare filmet, og den filmen får jeg nok ikke legge ut før hun har sett den selv ;)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg