Prøvekjørt noe av barnehageutstyret

I ettårsdagsgave fikk Oliver blandt annet regnsett og vinterdress av mormor og gjengen, så siden sommeren ikke gir oss sol og strand, men overskyet og sølepytter tok vi likegjerne en test-tur med regnbuksen han fikk. Og den fikk kjørt seg også. Jeg tenkte “nå ryker knærne på buksen” idet han skulle krabbe bortover betongen. Det gjorde de heldigvis ikke.

Små barn i regntøy, finnes det noe søtere? ♥

Jeg tror også jeg begynner å komme over den lille rare følelsen over at min lille baby skal i barnehagen og har begynt å glede meg til han begynner.



4 kommentarer
    1. Her måtte vi gå til innkjøp av regndress! Lenge lever sommeren ,my ass…
      Så herlig Oliver er! Fine gutten. Er det Dirkson?
      Du må bare glede deg til han begynner i barnehagen, det er så deilig når enn henter dem og smilet deres lyser opp. Du smiler når de legges om kvelden fordi de sovner i de rareste stillinger fordi de er så utslitte etter en aktiv dag. Du får en pust i bakken de dagene de er i barnehagen og du har fri. Nei, har bare positive ting og si om barnehage altså!! =)

    2. Fine Oliver, sukk:)
      Jeg gleder meg til Isabella begynner i barnehagen 1.september. Det blir nok litt rart, men du og du, jeg er sikker på at hun kommer til å storkose seg:)
      Må vel snart begynne å tenke på bhg utstyr vi også. Har bestilt merkelapper da…Med feil tlf nr på;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg