Brudesko-bom

Etter litt overtalelse bestilte jeg hjem drømmeskoene til bryllupet. Det er jo tross alt fri frakt og retur, så jeg ville jo ikke tape noe på det. Skoene var bare enda finere i virkeligheten. Litt store, men ingen ting som ikke kunne fikses med noen halvsåler.

Det er bare et problem: De passer ikke kjolen 🙁


To forskjellige hvitfarger? Skeptiiisk

Men jeg er såå glad for at jeg prøvde, for jeg hadde sikkert angret kjempemye om jeg ikke gjorde det. For de er bare kjempenydelige.

Hva synes dere? Kan man ha forskjellige hvitfarger på kjole og sko? 

7 kommentarer
    1. Marthe: De kommer nok til å synes, for har arvet kjolen av mamma og hun er 10 cm kortere enn meg. Jeg tenkte kanskje at det gikk siden blondene rundt sløyfen var lik farge som kjolen, men tror ikke folk kommer til å de den lille detaljen.

    2. Når skoene er i ivory og kjolen hvor vil skoene se skitne ut. Derfor er det også lurt at brudgommen ikke har hvit skjorte om kjolen er i ivory.. det vil nok synes ja..

    3. Anonym: Jeg og, men det er vanskelig å fylle to innlegg daglig om Oliver nå som jeg jobber til 1800/1900 hver dag. For jeg antar du sikter til alle bryllupsgreiene i det siste, istedenfor mammablogging?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg