Brudekjolen min

Jeg har jo bestemt meg for å bruke mammas gamle brudekjole som er en herlig brudekjole fra 80-tallet. Noe som passer meg som planlegger å være en herlig brud fra 80-tallet (hoho).

Det er kun to venninner av meg som har sett kjolen, utenom de som har sett den på mamma for snart 25 år siden.

Nå skal jeg ikke legge ut hele kjolen her. Men den ser slik ut:



Vel, kanskje ikke akkurat sånn ut. Den har ikke lange ermer. Men puffer har den. Åh, for noen puffer. Jeg blir så GLAD av å ha den på meg. Jeg lover dere. Brudekjoler skulle blitt utlånt på resept mot dårlige dager.

Kjolen ser altså litt ut som Ariel sin brudekjole, pluss at det er broderier med perler på (det er jo litt slit å tegne slike detaljer, så det er jo forståelig at Ariel sin kjole ikke har det).

Her er en liten preview:

Jeg ser for meg at det sikkert er noen som mener den er litt “over the top” med puffene, men jeg elsker den!

Hva synes du?





18 kommentarer

Siste innlegg