Gårsdagens bursdagsDAG

I går hadde jeg bursdag og jeg utnyttet dagen til det fulle. Roar hadde jo tross alt fri fra jobb han og – og dermed hele dagen til å slave for bursdagsbarnet. Hoho.

Først leverte vi Oliver i barnehagen og gjorde det foreldre gjør når barna er borte 😉 – spilte Wii Sports Resort! Woho!

Så ringte de fra barnehagen og sa at Oliver trengte Løva og noen tøfler. Da dro vi på CC Vest for å kjøpe noen tøfler før vi dro til barnehagen og hentet Oliver som hadde sin siste korte dag i barnehagen.

Når vi hadde hentet Oliver dro vi til Solli Bowling og spilte en runde bowling. Oliver var mest opptatt av isen:

Deretter dro vi til Fame-fotografene på Bygdøy Alle og jeg fikk et familieportrett i bursdagsgave av Roar som kommer om et par uker (vi var der forrige uke og tok bilder). Jippi!

Og ikke nok med det – etterpå dro vi til sentrum og kjøpte meg et par sko som jeg fikk penger av foreldrene mine til å kjøpe meg i bursdagsgave:

Til slutt dro vi hjem og spiste middag etter mitt ønske: Pizza. Eller… Jeg og Oliver spiste pizza. Roar drakk en proteinshake og dro på trening. Partypooper, hehe.

Og det verste er: På lørdag skal vi ut og spise med Oliver morfar, min pappa, og feire bursdagen min!

Bursdag bursdag bursdag. Er det flere enn meg som melker bursdagen sin for alt den er verdt? Hehe.





10 kommentarer

Siste innlegg