Når man planlegger for en hel familie

Nå som både jeg og Roar er ute i jobb igjen og Oliver er i barnehagen har jeg savnet en måte å holde styr på når Roar skal ting, jeg har vakter og hvem som skal hente/bringe i barnehagen. Løsningen fant jeg i en egen Familieplanlegger. Det er en 7. sans, men med egne plasser til hvert familiemedlem hver dag.

På forsiden kan man lime inn et familiebilde.



Inni er det plass til å skrive navnene øverst, og på den motsatte siden kan man skrive generelle “må gjøres”-ting per dag. Eller legge til flere familiemedlemmer om det er flere i familien enn 5 stk.

Den kan også flere triks:

Familieplanleggeren fant jeg for en stund siden på Ark, og jeg tror de har den enda.

Smart, hva?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg