Barnehageantrekk med joggejeans

Åh, jeg elsker å sette sammen antrekk til Oliver. Spesielt nå som han har begynt i barnehagen slik at flere kan se de. Jeg lærte første uken med barnehageunge at det er nytteløst med hvite klær i barnehagen, så nå er denne genseren det lyseste plagget han har på seg:


Genser – KappAhl, Bukse – Lindex, Ullsokker – Name It

Bentøyet er joggebuksen med jeanstrykk som jeg kjøpte på Lindex. Jeg likte den så godt at jeg gikk tilbake her om dagen for å kjøpe en til, men de var så klart utsolgt i de minste størrelsene :/



3 kommentarer
    1. Så fin han er!!
      I den nye barnehagen til Daniel går omtrent alle i kjipe joggedresser… Men jeg har ingen planer om at Daniel skal joine joggedressmafiaen med det første ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg