Ballerinas med demping

Etter at jeg begynte å gå i skjørt har det blitt mye gåing i ballerinasko. Problemet med ballerinasko er at de ikke har noe demping og det er drepen å bruke de når man går og står i åtte timer på jobb. Verken bra for føttene eller ryggen. Jeg har tidligere sagt at jeg aldri aldri aldri skulle bli sett i crocs (aldri!). Nå må jeg imidlertid spise hatten min, for mine nye jobbsko er crocs. Crocs Lily for å være eksakt.

Disse har samme demping som vanlige crocs og er dermed de eneste ballerinaskoene med demping jeg har funnet.

 

Skoene kjøpte jeg her. De er litt dyrere enn vanlige ballerinasko, men absolutt verdt pengene når man tenker på at man skåner rygg og føtter. Denne Ebay-selgeren sendte de så fort og brukte prioriteringspost slik at de var hos meg under en uke etter jeg bestilte de (vanligvis tar det 2-6 uker).

Vet du om ballerinasko med demping?



2 kommentarer
    1. Ecco har fantastiske ballerinasko med demping, jeg er avhengig 😉 litt dyrt med det er skinn og holder lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg