Dagen da både mor og barn skulle holdt seg hjemme…

I dag har jeg og Roar byttet på å være hjemme med Oliver som har fått sin første omgangssyke fra barnehagen. Jeg skulle nemlig på jobbintervju så Roar kom hjem og tok vare på Oliver når jeg dro dit. Jeg måtte imidlertid gå tidlig hjem fra jobb i går fordi jeg var dårlig, og skulle absolutt utsatt intervjuet i dag, for når jeg kom dit var jeg kvalm og svimmel og de beskrev meg som “stille og forsiktig”. Stille og forsiktig. Folk som kjenner meg vet at jeg er pratsom, utadvent og ikke redd for å si meningen min. Huff. Og flere ganger måtte jeg kvele kvalmen og fikk tårer i øynene. For alt jeg vet trodde de at jeg “knakk” under presset. Uten at det var noe stort press utover at det var et jobbintervju. Huff. Jeg lurer på om det går an å forklare situasjonen og spørre om de har mulighet til å møte meg igjen når jeg er frisk igjen. Selv om man får vel sikkert ikke slike “second chances”.

Oliver derimot er overraskende fornøyd til å være syk. Risbolle fikk han også.

 

7 kommentarer
    1. Man smitter 48 timer etter symptomfrihet… Omgangssyke er kjempesmittsomt.. Vi smittet 25 stykker( som vi vet om) i dåpen til lillemann…

    2. eller man skal vel holde seg hjemme 48 timer etter symptomfrihet… jajja… de har det sikkert fint de neste dagene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg