Gratis kurs i matglede (Oslo)

Jeg ble bedt med på et kurs i tidlig matglede. Selv om jeg ikke kunne være med selv, tenkte jeg at jeg kunne skrive litt om det, for det virker som et kjempebra tiltak.

Litt om kurset:

Her kan du lære hvordan du kan lage smakfull og næringsrik barnemat, og hvordan du enkelt kan lage en og samme middag til hele familien! Kurset er gratis og varer i 2,5 time. I tillegg får du med oppskrifter, barnemat, en ingrediens fra oppskriftheftet, smekke og skje.

Kurset er på Geitmyra Matkultursenter for barn på Sagene i Oslo og jeg er ganske så sikker på at jeg skal ta meg en tur dit en annen dag. Kanskje det er noe for en barselgruppe-reunion?


Foto: Geitmyra.no

 

Har jeg noen lesere som har vært på Geitmyra?

For mer info se http://www.geitmyra.no/ 

 

P.s. Dette er ikke et sponset innlegg



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg