Søndagsgibort (giveaway)

I samarbeid med Easytran.no har jeg fått gleden av å kunne gi en av mine lesere den kjempesmarte oppfinnelsen EasyTran – en enklere måte å få i barna tran. Jeg er fast leser av bloggen til en av gründerne bak EasyTran, Charlotte, og har blitt kjempeinspirert av at de har kommet så langt at de har produsert og selger et produkt som de kom på selv i mangel på en bedre løsning. Jeg vedder på at det er mange mødre som har tenkt ut smarte ideer, men det er det å tørre og satse.

Det dere kan vinne er altså denne:

Jeg lar bildet og innpakningen tale for seg (det er jo bruksanvisning på siden der), og reglene er som følger:

1 lodd: Kommentar på innlegget

2 lodd: Kommentar + innlegg på egen blogg/dele på facebook

Vinneren blir kåret på onsdag (sånn at dere ikke skal tenke “åh så flott, jeg blir med i morgen” når dere ser innlegget og bare glemmer det, men tenker “ONSDAG?? Det er jo snart!” og kommenterer med en gang. Hoho. Pluss at jeg vet jo at folk ikke nødvendigvis er innom bloggen her hver dag, så ved å ikke trekke en vinner før på onsdag får flere en fair sjanse.

Alle kan være med – blogg eller ei, bare husk å skrive mailen din slik at jeg får tak i deg om du skulle være den heldige 🙂

 

21 kommentarer

Siste innlegg