Vognen vår: Brio Spin

Jada, jada, jeg sa jo sist gang at Babyactive-trillen skulle bli den siste, men jeg ombestemte meg og solgte den nesten med en gang slik at jeg ikke tapte penger på det. Denne vognen derimot, har vi hatt lenge nå, jeg ville bare ikke skrive om den med en gang vi fikk den fordi jeg har en lang historie med vogner fra før (trykk på “Olivers utstyr” ovenfor for å se vognene). Men når jeg fikk spørsmål om jeg kunne skrive om den så skal jeg ikke si nei til det, det er jo faktisk en god vogn som jeg ikke har planer om å bytte ut (bare le dere – jeg mener det!).

Brio Spin 2011 i gruppen BARNEVOGNER & UTSTYR / Sulkys (trille) / Brio hos Köpbarnvagn.se (7704259r)

Forhistorien til at vi kjøpte vogn er fordi Oliver trengte en barnehagevogn. Da tok vi vognen vi hadde allerede som luktet “hjemme” og satt den i barnehagen, så kjøpte vi en billigere vogn til å bruke som hverdagsvogn. Vognen er kjøpt med Klarna Konto på http://www.kopbarnvagn.se/. Vognen kom bare to dager etter jeg bestilte den, og siden köpbarnvagn.se har eget lager i Norge ble det ikke noe ekstra mva eller toll i forhold til de svenske prisene. Jeg tror faktisk at selv med den effektive renten fra Klarna konto, så ble det ikke så mye mer enn om jeg skulle kjøpt den for fullpris i Norge.

Pluss:
– Det meste, men bl.a:
– Svingbare forhjul
– God kvalitet (ingen knirking eller rare lyder enda, som mange vogner får)
– Tar ekstremt liten plass i bilen (blir veldig flat sammenlagt)
– Lett

Minus:
- Litt vanskelig å manøvrere på sand/grus – kan den bli litt tungvint på snø?


(Neida, dette er bare et illustrasjonsbilde – Oliver sitter jo ikke i vognen, så den er egentlig
kjempelett. Men er jeg ikke god til å spille for dere? Hehe)

Har noen erfaring med denne vognen? På snø kanskje?



3 kommentarer
    1. I do! Vi har hatt den vogna siden i februar, altså har den overlevd en halv vinter. Det har funket fint, men jeg skal innrømme at den ikke er laget for snøskavler…. Knakk forhjulet i fjor. Heldigvis er jo Brio slik at man får tak i nye deler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg