Bussjåføren på bussen jeg egentlig skulle tatt hadde ikke drukket Sunniva juice før han dro på jobb

598574-1-1317976437180.jpg
Bussjåføren på bussen jeg egentlig skulle tatt hadde ikke drukket Sunniva juice før han dro på jobb i dag. Makan til surpomp skal man lete lenge etter. Kanskje jeg stilte dumme spørsmål, men når kunder spør er det vel normal høflighet å svare på en ordentlig måte. Om du har fått samme spørsmålet flere ganger i dag, så hjelper vel ikke det meg, når det er første gang jeg spør? Og hvorfor er jeg så utrolig dum som spør om man kan betale med kort? Det er vel helt normalt å tro det i 2011? Og greit nok at du ikke vet når neste buss går, men du trenger ikke være frekk. Har jeg en dårlig dag på Vero Moda kan jeg jo ikke la det gå ut over kunden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg