Vår lille tran-hemmelighet

Nå har det jo kommet Easytran for å gjøre det enklere å få i de minste tran, men vi har en annen liten tranhemmelighet:

Oliver får ikke tran.

Vi har nemlig “jukset” hele tiden. Fra han var gammel nok til fast føde fikk han middagsglass med fisk hver dag, og etterhvert gikk vi over til en skive makrell i tomat om dagen. Etter at han begynte i barnehagen ble han plutselig kresen og ville ikke spise makrell-brødskivene vi sendte med, så da måtte vi finne en annen kreativ løsning:

Møllers omega 3-fisk:

Oliver bare elsker de og de er like myke som vanlige biter i barnemat, så de er lette og tygge og setter seg ikke i halsen.

Tar dere tran hjemme hos dere?



12 kommentarer
    1. Nei, jeg har ikke gitt Nora det, jeg prøvde, men hun kastet opp, brakk seg, og jeg skjønte etter myye prøving, at nei, dette gikk ikke.. men jeg gir andre produkter 🙂 og det fungerer mye bedre 🙂

    2. ooo… dette var smart.. VI har kjøpt noen sånne små kapsler med omega 3 i på apoteket. Trenger ikke like mye som tran og det blir ikke mye søl av. Lillemann elsker de. Jeg synes fortsatt at de lukter veldig tran. Men er litt sitronsmak i de også tror jeg. Kanskje vi må prøve disse fiskene når vi går tom:)

    3. Her har vi gitt d-vitamindråper,siden frøkna bare brakk seg og ikke ville ha tran..forståelig nok;-) Men skal jammen ta med meg tipset om de kapslene..det skal vi prøve:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg