Kostyme til barn/baby


Min lille flaggermus. Skummel, hva?

I barnehagen skal de ha utkledningsdag på halloween, så nå har vi prøvet på kostymet til Oliver. Selv om jeg kjøpte halloweenkostymet billig fra USA (det er jo litt større utvalg og snillere priser der som det er mer vanlig) så kan jeg ikke legge fra meg tanken at jeg lett kunne laget det selv.

Kostymet ser slik ut:


(Ja, ja, håndtegnet på paint, men)

Det er altså en sort heldress med litt lilla tøy under armene og nedover siden av drakten som skal være vinger. Hadde jeg kjøpt en sort pysj på en av billigkjedene og litt stoff jeg har liggende – det trenger jo ikke være lilla – så hadde jeg jo hatt kostymet for under hundrelappen. Nå betalte jeg ikke så mye mer enn hundre kroner for Oliver sitt inkludert frakt, men det er jo litt stas med ting man har laget selv.

Virker det ikke oppnåelig å lage et slikt selv?



4 kommentarer

Siste innlegg