Ønskeliste til julen 2011

Nå som vi er inne på juleting som adventskalender kan jeg skrive opp litt som jeg ønsker meg til Oliver, og litt ting som Oliver sikkert ønsker seg selv til jul. Dette er ting som jeg ikke kommer til å kjøpe selv, så derfor ønsker vi oss det.

1. Ulljoggebukse str 86

Jeg liker spesielt godt de fra woolland.no og Polarn o Pyret sine.

Bukse

 

2. Sengesettet med mariusmønster fra Princess (til sprinkelseng)



3. Bøker

Alle slags bøker for barn på hans alder. Oliver elsker bøker, men har ikke så mange.

4. Ull-lue fra Joha str 1-2 år

Ikke nødvendigvis denne, men en av disse tykke som Joha har. Kanskje en halslue. 



5. Lego Duplo



6. Bestikk og dekketøy i Oliverstørrelse (som tåler oppvaskmaskin helst)

Gjerne dette fra Kremmerhuset:

598574-1-1319366532171.jpg

Oliver elsker forøvrig slike kofferter som kommer med settet fra Kremmerhuset, så han ønsker seg nok dette også, selv om det er av litt andre grunner.

7. Plastelina (eller play dough eller hva det nå heter nå til dags)

8. Trekasse med hjul til Olivers bøker

(Den på bildet under er fra Bolina.no, men hvilken som helst trekasse med hjul duger)

TREKASSE MED HJUL

 

Og til slutt skal Oliver få fortelle selv hva han ønsker seg til jul i denne youtubevideoen: 



 

Det kan hende han ønsker seg biler (brm brm) selv om han ikke er helt sikker når jeg prøver å få bekreftet det. Utenom det er jeg ikke helt sikker på hva han mener, men han nevner jo meg, noe jeg tolker som en bra ting. Av alle tingene på BR leker i Sverige var Timmy Tid lekene mest populære, men mamma og pappa var så gjerrige at han ikke fikk noen. Det kan godt være at det er derfor han nevner meg.

 

 

11 kommentarer
    1. Så søt han er!
      Hermer han etter ord dere sier til han?
      Her i huset så hermer Julie etter nesten alt man sier, hehe! Det er kjempegøy 🙂
      Skal vi treffes en dag, så barna kan leke og “snakke” sammen, hehe? 🙂
      Kan dele et lite tips som Julie får i adventskalender: På jobben (posten) så selger vi bokser med små tjukke bøker (12 bøker i en boks, hver boks har forskjellige temaer: dyr, dinosaurer osv). De koster 99 kroner. Jeg kjøpte boksen med dyr, og da har vært dyr en bok hver – så da var jeg jammen meg halvveis med julekalenderen 🙂

    2. Tror Isabella er in løve with Oliver. Hun dreiv og susset på skjermen og pludret tilbake, når jeg viste videoen;) Imorgen kommer vi til Oslo og maler byen RØD. Heia Brann:D

    3. Camilla H.: Hihi, ja han hermer masse. Begynte å herme etter at han startet i barnehagen. Det eneste som er “kjipt” er at han husker ikke ordene. Sånn for eksempel han kan liksom si “bottei” når jeg sier votter, men når jeg spør han hva vottene heter uten å si ordet “votter” så sier han ikke bottei.

      Åh, det må jeg sjekke ut 🙂

    4. Cecilie: Hihi, er det en gryende romanse? ;D hehe. Måtte inn og sjekke kalenderen på vif-fotball nå, jeg. Hehe. “kan jeg være så ute av gamet at jeg ikke har fått med meg brann-kamp”, men det er jeg jo ikke. Heia Ålesund (hoho).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg