Tips: Dunpose til en rimelig penge

Må bare tipse om fotposen som Oliver har. Det er egentlig en vognpose for mindre barn, men vi bruker den på vei til og fra ting når Oliver uansett har på seg jakke. Og det beste med den? Den er i dun og koster bare 499 kroner.

Med i prisen får man også noen kjempedeilige duntøfler som er flott å dra på føttene om man tar av skoene før man putter poden nedi. Vi har enda ikke fått bruk for de på grunn av at posen er såpass varm, men tenker nok at de blir nyttige når kulder setter ordentlig inn.

Bilde

 

Posen får man kjøpt på lilleprinsen.no og for ordens skyld er dette ikke en sponset omtale 😉 

 

10 kommentarer
    1. Har dere utrolig dårlig råd eller noe? siden du ikke har råd til å kjøpe ordentlige ting til oliver

    2. Anonym: Vi har som mange andre studenter (jeg har jo vært student hele svangerskapet og Olivers første år) litt dårligere råd enn folk med to inntekter, ja. Men at jeg ikke kjøper ordentlige ting til Oliver kjenner jeg meg ikke igjen i. Folk er alt for opptatt av merker og tror at høy pris automatisk gjør at ting er bedre, noe som i de fleste tilfeller ikke stemmer (jeg har forøvrig studert markedsføring, så merkevarens effekt har jeg god kjennskap til).

      Jeg er ikke helt sikker på hvilke ting du sikter til, men jeg mener i hvert fall at Oliver får “ordentlige” ting. Han har forøvrig en Voksipose og denne posen kjøpte jeg spesielt som fotpose slik at det ikke skal bli for varmt med jakke inne i vognposen.

    3. Anonym:
      For en utrolig teit og lite intelligent kommentar.
      Helt enig med Julie! Dyrt betyr ikke nødvendigvis bra.
      Hilsen kommende studentmamma!

    4. Helt sant som du sier. Er ikke alltid det dyreste som er best 😉 vi ser alltid etter tilbud før vi kjøper noe. Vi er to stk, men har ikke all verdens råd heller. Bare ikke bry deg om sånne usaklige kommentarer som det der. De har tydeligvis ikke peiling 😉

    5. Oliver har da alt han trenger og lider ikke akkurat. Det er dyrt med barn og det som er dyrest er ikke alltid best, desuten må man bare spare der man kan. 🙂

    6. Ikke bry deg om slike dustekommentarer! Jeg synes det er kjempegøy å lese om ting og tang du kjøper til Oliver. Fortsett sånn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg