Julestemning på Søstrene Grenes

I dag hadde jeg (u)heldigvis ikke med penger da jeg tok turen innom Søstrene Grenes, men jeg fant såå mye fint. Fikk skikkelig julesteming jeg.

Her er noe av det jeg måtte la stå i dag:

Disse koppene må jeg nok tilbake og kjøpe. Jeg har jo ikke julekopper å servere kaffe i. Jeg som serverer så mye kaffe *kremt*.

Nostalgiske kakebokser med en “little drummerboy” eller tre. Kanskje ikke akkurat det jeg husker fra min norske jul, men på alle juleselskaper ble jo sangen “pa rum pum pum pum” spilt, så det var kanskje derfor de vekket litt juleminner hos meg.

Åh, gi meg en skog av porselensgrantrær! Disse var akkurat passe “julete” for meg som liker en tradisjonell rød og grønn jul.

Litt mer forseggjorte nummerlapper til advenskalenderen.

Og sist men ikke minst: Little drummerboy gavelapper.

 

Når jeg sier jeg ikke hadde med penger så mener jeg virkelig at jeg ikke hadde med penger. Til sammen ble vel denne “fangsten” på under 100 kroner, men når man bare har med seg månedskortet sitt hjelper det ikke så mye.

 

6 kommentarer

Siste innlegg