Jeg har funnet drømmebrudekjolen, men jeg finner den ikke

Jeg har funnet drømmekjolen! Men finner den ikke igjen i merkets kolleksjon, og butikkfinneren finner ingen butikker i Norge som har merket.

Ååå, jeg vil ha denne kjolen! Kanskje jeg kan prøve å få en skredder til å lage en som likner. Selv om det ikke blir det samme. Arg, det er så typisk at jeg blir forelsket i akkurat denne kjolen. Litt skummelt er det også at jeg ikke aner hva den koster om jeg så hadde funnet den. Jeg har også forelsket meg i en Vera Wang (dere ser kanskje at en av fanene mine er ebay), men med de prisene så kan jeg bare glemme den.

Kan ikke noen være så snille og sende meg denne kjolen i størrelse 36? *sukk* 

 

8 kommentarer
    1. Er det den på bildet du vil ha? Jeg har nemlig gjort litt research og funnet ut at kjolemodellen heter 11218, og ved hjelp av litt googling fant jeg ut at Abelone Collection nettbutikk og brudesalong fører merket – og de skriver at de kan skaffe alle kjolene fra kolleksjonen =) Angående pris stod det på nettsiden til Ellis Bridals at kjolene kan variere fra 500-1500 GBP.

    2. Du kan sende bilde til en skredder i kina. De er kjempe flinke, det blir jo ikke heeelt det samme, men du sparer både tid og pris. Jeg anbefaler det. jeg ble veldig fornøyd med min. Sjekk på ebay, noen spesialiserer seg på noen kjoler kanskje du finner noen som syr din, ellers er det bare å ta kontakt med de. De florerer i allefall på ebay.
      jeg fikk min kjole som egentlig kostet 18000 til 1200. dog ikke samme stoff kvalitet. noen småting må fikses. men gikk definitivt fortere enn å bestille i brudebutikk, de fikk jeg vite at det tok seks til åtte måneder mens jeg fikk min på en og en halv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg