Sentimental etter å ha opplevd et svangerskap og en fødsel?

Under graviditeten gråt jeg av glede hver gang jeg så noe rørende på TV eller film. Jeg er ikke typen som liker å vise så mye følelser utover glede, og gråter absolutt ikke når jeg ser på film, så jeg tenkte at det bare var gravidhormonene og at det kom til å gi seg.

 

Så sluttet det ikke når jeg hadde født og jeg skyldte på amme-hormonene.

Men nå, over et og et halvt år etter graviditeten er over gråter jeg fortsatt av glede når damene på TV-programmet “Fødestuen” får barnet på magen, eller når familiene får se det nye huset sitt på “Extreme make over home edition”.

Så nå lurer jeg på om jeg kommer til å være for evig “blaut”. Hehe.

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg