Juleverksted hjemme i stuen

Vi har hatt et mini juleverksted her hjemme, bare jeg og Oliver. Det var litt vanskelig for Oliver å lage helt selv, så det ble en del hjelp fra mamma, men det virket som han storkoste seg.  

Etter at jeg hadde tatt lim på det som skulle bli skjegget fikk Oliver hjelpe til å sette det på plass.

Litt skjeivt, men det er jo en del av sjarmen. På bildet over tar Oliver litt mer lim på hodet til nissen.

…og litt under.

Jeg måtte hjelpe med nisseluen, men Oliver mente den trengte mer lim, så det fikset han selv.

Slik ble det ferdige resultatet:

Litt avkledd bak, men sååå fin i mammas øyne.

 

 

3 kommentarer
    1. Syns han har vært flink jeg, den ble jo kjempesøt! Og jeg hadde sikkert ikke klart det noe bedre selv heller, til tross for at jeg er 21 år :p Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg