Mailen jeg skulle ønske jeg fikk

Til: julle_ch(at)hotmail.com

Fra: post(at)sparebankennarvik.no

Emne: Svar på søknad om boliglån

 

Hei,

Vi har nå gått gjennom deres søknad om boliglån.

Etter finanskrisen har vi blitt strengere på å gi ut lån og siden det spekuleres i en ny europeisk finanskrise stiller dere ikke som sikre lånetakere og vi kan desverre ikke gi dere lån.

Det sikreste er derfor å gi dere pengene, uten renter eller avdrag. Dere trenger med andre ord ikke betale tilbake pengene. Noen sinne.

Vi setter derfor over kr 3 000 000 i morgen til din lønnskonto og ønsker dere lykke til med boligkjøpet.

 

God jul fra Sparebanken Narvik.

 

 


Sukk, ja. Det må jo være lov å drømme?

 

hotmailvinn
7 kommentarer
    1. Skulle ønske jeg fikk en lignende mail, bare at det står:
      “Pga finanskrisen, så ønsker vi å slette alle dine x-antall boliglåns-millioner, slik at du og dine kan leve et gjeldsfritt liv for evig og alltid”…Sukk;-)

    2. Får dere ikke lån? Jeg og samboeren min har nettopp fått, og det er kun han som jobber siden jeg er student. Vi søkte om startlån hos kommunen, og resten i banken. Så har vi søkt om husbankfinansiering, men ahr ikke fått svar der enda.
      Siden vi får startlån(som gies til de osm har litt vanskelig for å få lån, som f.eks. unge med barn og sann) så slipper vi kausjonist:)
      Så nå har vi kjøpt 2-mannsbolig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg