De beste vottene til de minste

Jeg har det fra sikre kilder (bloggen til Ingvild) at tovede votter er det beste for de små. Oliver hater votter og drar de av seg uansett hva jeg gjør. Jeg vurderte å kjøpe votter på H&M som man kunne stramme rundt håndleddet slik at han ikke kunne dra de av. Etter jeg leste innlegget til Ingvild om at sønnen hennes ikke vil ta av seg strikkevottene sine gikk jeg heller inn og søkte på tovede votter på epla.no. På nettbutikken Eirins overskuddslager fant jeg noen kjempefine ullvotter så da bestilte jeg heller de. De kostet ikke stort mer enn akrylvottene som man finner hos kleskjedene, så det føler jeg var et kupp.

Og gjett hva? Oliver elsker de, og ville faktisk ikke ta de av i dag når vi var inne på senteret. Mission accomplished.

De har knyting og god plass til tommelen. Vi valgte str 3-5 år.

 

5 kommentarer
    1. Haha, sikre kilder du. Blir jo høy på pæra av sånt, nå kan jeg begynne å være påståelig. Si noe sånt som “jo, det er helt sant, jeg skrev det på bloggen min” Forresten, har han ombestemt seg om han liker strikkavotta etter at du posta dette innlegget? Larsimann nekta nemlig å ta på seg den ene votten sin dagen etter at jeg blogget om det. Gikk over etter litt god-snakking da:)

    2. Ett spørsmål litt bort fra temaet i innlegget 😛 Men de skoene som Oliver har på seg, er fra Kavat om jeg ser rett. Er du fornøyd med de? Jeg skal nemlig kjøpe nye Kavatsko til William, og vet ikke om jeg skal velge disse som er høyere og går lengre opp på leggen, eller de vanlige “lave” med borrelås. Han er 1,5år nå, så jeg tenker litt om de er tung? 🙂

    3. Helle: vi er kjempefornøyd med de. Jeg var litt redd de skulle bli tunge, men de var egentlig helt ok. Og både jeg og de som jobber i barnehagen synes de er så praktiske, for siden det ikke er borrelås klarer han å ta de på selv, mens de kler på de andre barna.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg