Vi tester: Kino med en toåring

(Herre min hatt, tenk at det bare er fire måneder til Oliver er to år…)

I dag var vi som jeg nevnte tidligere på kino og det gikk ca slik:

1325: Vi går inn i kinosalen og venter på at filmen skal starte 1330
1330: Filmen har enda ikke startet
1345: Filmen har enda ikke startet (hvem i FILLERN var det som fant på å ha 20 min med reklame før en barnefilm ETTER det står at den skulle begynne???)
1350: Filmen starter
1410: Oliver sovner nesten på morfars fang mens han spiser rosiner
1450: Oliver blir utålmodig og sjokolademelken blir tatt fram
1500: Sjokolademelken er tom
1515 og ut: Oliver vil ikke sitte stille lenger og løper heller opp og ned trappene
Fem min før filmen slutter: Oliver gjør i bleia


“Her moffa, ta litt juice”

 

Så konklusjonen er at kinoen er teit som hadde så lang reklame, ellers hadde Oliver akkurat klart det.

 

7 kommentarer
    1. Mamma Christine & Jacob: Det var nok en smule optimistisk, men han har vært så opptatt av plakaten at jeg tenkte at det var verdt et forsøk. Neste gang skal vi komme 20 min “for sent” slik at vi slipper reklamen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg